Zamknij

Pracownik restauracji K/M

Nr oferty: StPr/25/05702Dodane przez: Karolina Sokół

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Trakt Brzeski 99A, 05-077 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: - obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach, garnierowaniu, - obszar sprzedaży: przygotowanie deserów, napojów, przygotowanie i zestawianie zamówień - prace porządkowe na Sali restauracyjnej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 14.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Karolina Sokół
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Trakt Brzeski 99A, 05-077 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Przygotowywanie posiłków, prace porządkowe i utrzymanie czystości w kuchni i stołówce szkolnej, praca wg harmonogramu.
StPr/25/05737
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 4 000 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych zgodnie z metodyką wychowania przedszkolnego.
StPr/25/05740
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 092 do 6 311 PLN

Zakres zadań: 1) Przestrzeganie ustalonego Regulaminu pracy, 2) Czynności wynikające z Regulaminu Wewnętrznego Urzędowania Sądów, 3) Prowadzenie gospodarki magazynowej Sądu (magazyn materiałów biurowych i papieru, tonerów i materiałów eksploatacyjnych oraz druków) w oprogramowaniu SAP. 4) Nadzór nad umowami na materiały biurowe, papier, tonery i druki przygotowywanie zamówień, odbieranie dostaw, przygotowywanie zapotrzebowań w ramach nadzorowanych umów, rejestracja faktura w Centralnym Systemie Zakupów oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentami (EZD). 5) Nadzór nad pomieszczeniami magazynowymi, w których przechowywane są: zapasy mebli i sprzętów biurowych oraz innego asortymentu nie podlegającego ewidencji, 6) Wydawania sprzętów biurowych oraz innego asortymentu biurowego na jednostki organizacyjne Sądu. 7) Odpowiedzialnością materialna za zgodność stanu faktycznego magazynu z zapisami ewidencji 8) Udział w przeprowadzkach nadzór nad firmami zewnętrznymi w zakresie transportu akt i mebli w ramach tut. Sądu. 9) Inne prace zlecone przez Dyrektora Sądu i Kierownika Oddziału Gospodarczego.
StPr/25/05743
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 5 938 PLN

1) realizacja zadań związanych z bieżącą obsługą administracyjno- gospodarczą Zakładu, 2) realizacja zamówień zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych, w tym: opracowywanie dokumentacji przetargowej oraz umów, monitorowanie realizacji postępowań i nadzór nad wykonywaniem zawartych umów, 3) opracowywanie projektów aktów normatywnych dotyczących zagadnień związanych z działem, 4) prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz dokonywanie likwidacji zużytego wyposażenia, 5) wykonywanie części zadań z wykorzystaniem samochodu służbowego.
StPr/25/05744
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

Praca z grupą dzieci w wieku przedszkolnym, z dziećmi słabowidzącymi, niewidomymi oraz ze sprzężeniami. realizacja podstawy programowej, opieka i wychowanie.
StPr/25/05746
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Aktywne poszukiwanie nowych projektów, klientów oraz rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami Prowadzenie spotkań biznesowych i negocjacji z klientami Analiza potrzeb klienta oraz doradztwo w zakresie oferowanych usług Przygotowywanie ofert i kosztorysów na podstawie zapytań Koordynacja komunikacji między działami wewnętrznymi a klientem Monitorowanie przebiegu projektów pod kątem zgodności z ustaleniami Tworzenie raportów i harmonogramów prac Nadzór nad projektami wymóg: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata) Umiejętność przygotowywania ofert handlowych i kosztorysów (mile widziana znajomość [np. programu Excel / Norma / innego specjalistycznego narzędzia]) Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne Znajomość rynku budowlanego-elektrycznego Samodzielność
StPr/25/0312
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Betonowanie gotowych form szalunkowych na hali w zakladzie prefabrykacji.
StPr/25/1404
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od od 60,00 do 80,00 PLN /go

- prowadzenie akt osobowych, - archiwizacja dokumentów, - kontakt z urzędami, naliczanie list płac.
StPr/25/05728
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Współpraca z przydzielonymi Organami Technicznymi w zakresie działań normalizacyjnych: - obsługa organizacyjna działalności Organów Technicznych; - nadzór nad przestrzeganiem zasad normalizacji dobrowolnej w Organach Technicznych; - organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi; - udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu Organów Technicznych; - praca w systemie informatycznym Polski Zasób Normalizacyjny.
StPr/25/05698
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 5 200 do 5 700 PLN

- obszar produkcji: praca przy grillu, frytkownicach, tosterach, garnierowaniu, - obszar sprzedaży: przygotowanie deserów, napojów, przygotowanie i zestawianie zamówień - prace porządkowe na Sali restauracyjnej.
StPr/25/05702
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN