Zamknij

Asystent do spraw księgowości staż FP

Nr oferty: StPr/25/06539Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: według programu stażu
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 23.06.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu: CAZ - Centrum Aktywizacji Zawo
Numer telefonu: +48 22 391 13 00
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv, dowód osobisty
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń (zgodnie z przydziałem ) oraz znajdujących się w nich sprzętów i urządzeń zgodnie z wymogami higieny, - szczególna dbałość o czystość toalet i ciągów komunikacyjnych, - piecza nad bezpieczeństwem budynku i całością sprzętu szkolnego oraz nad urządzeniami instalacyjnymi, - w przypadku wykonywania prac z wykorzystaniem urządzeń mechanicznych i elektrycznych - stosowanie się do instrukcji ich obsługi, - kontrola ruchu osób wchodzących na teren budynku szkoły oraz kierowanie interesantów do odpowiednich pracowników szkoły, - podczas przerw w zajęciach lekcyjnych przebywanie na przydzielonych odcinkach pracy w celu sprawowania nadzoru nad zachowaniem czystości i porządku w toaletach i ciągach komunikacyjnych.
StPr/25/06651
data rozpoczęcia pracy od 04.06.2025
wynagrodzenie od od 4 860 PLN

Nadzór nad aktami własności poszczególnych obiektów Nadzór nad stanem technicznym instalacji i budynków administrowanych przez Centrum w tym: - organizowanie przeglądów budynków zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego oraz realizacja zaleceń z tego wynikających - prowadzenie książek obiektów budowlanych - organizowanie przeglądów urządzeń instalacji sanitarnej i elektrycznej w poszczególnych obiektach - nadzorowanie systemów przeciwpożarowych, systemów alarmowych i ochrony - planowanie i organizowanie doraźnych prac remontowych i naprawczych w administrowanych obiektach - coroczne zlecanie badań wody w poszczególnych obiektach Przygotowywanie, kontrolowanie i rozliczanie umów z dostawcami mediów oraz innymi usługodawcami Prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymywaniem obiektów własnych i wynajmowanych Wykonywanie czynności związanych z bezpieczeństwem przeciwpożarowym: - tworzenie dokumentacji PPOŻ w nowych budynkach - aktualizacja instrukcji PPOŻ we wszystkich budynkach - wyznaczenie miejsc zbiórek do ewakuacji pracowników Wykonywanie czynności zakupowych na potrzeby technicznego utrzymania obiektów, placów zabaw oraz terenów Wykonywanie czynności związanych z utrzymywaniem pojazdów: - nadzór nad terminami technicznych przeglądów pojazdów - pilnowanie terminów i dokumentacji związanej z ubezpieczeniem pojazdów OC, AC, NW - pilnowanie spraw związanych z kolizjami i wypadkami drogowymi, - nadzór nad wszystkimi naprawami samochodów służbowych Prowadzenie ewidencji i nadzoru nad pojazdami samochodowymi, przyczepką i hulajnogami elektrycznymi Wykonywanie czynności związanych z ubezpieczaniem majątku Współpraca z podmiotami miasta Archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami kancelaryjnymi Sporządzanie sprawozdań wynikających z zadań realizowanych przez Dział
StPr/25/06653
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 8 000 PLN

Pracownik obsługi. Pomoc wychowawcy w porze nocnej w internacie - młodzież niedostosowana społecznie w wieku od 10 do 18 lat.
StPr/25/06655
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 2 075 PLN

1) analizowanie akt lokalowych i danych zawartych w Systemie Ewidencji i Zarządzania Budynkami i Lokalami; 2) bieżący kontakt z najemcami w celu zbierania i analizowania dokumentów potwierdzających dochody najemców lokali mieszkalnych; 3) wprowadzanie danych do systemu oraz systematyczne monitorowanie poszczególnych etapów pracy; 4) stała współpraca z działem księgowości, prawnym w wymaganym zakresie; 5) prowadzenie korespondencji z mieszkańcami oraz urzędami;
StPr/25/06657
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

Wsparcie i aktywizacja osób przewlekle psychicznie chorych, prowadzenie zajęć w pracowni kulinarnej lub rękodzieła, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, prowadzenie dokumentacji. Udział w organizowaniu życia codziennego.
StPr/25/06665
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

Wykonywanie obowiązków rejestratorki medycznej w centrum medycznym.
StPr/25/06667
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

- zarządzanie zespołem pracowników (od 2 do 35 osób) - przeprowadzanie inwentaryzacji towarów w branży odzieżowej, spożywczej, drogerie - realizacja powierzonego zlecenia w oparciu o wysokie standardy jakości - weryfikacja zgodności stanu towarów - uzupełnianie raportów po zakończeniu inwentaryzacji
328134
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 33,00 do 47,00 PLN /go

- udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług stomatologicznych, - rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania pacjentów i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce, - planowanie terminów wizyt, prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć lekarzy i odwołanych terminach, - rozliczanie pacjentów i innych płatników w ramach prowadzonej przez placówkę działalności komercyjnej (wystawianie faktur i obsługa płatności za świadczone usługi prywatne), - współpraca z innymi działami placówki i personelem medycznym w celu stałego podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług.
StPr/25/06628
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi: - wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanych i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym; - umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót, kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem; - sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji, dokonywanie odbioru, sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej; - ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich; - przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej; - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlano-elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących; - kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelnienia.
StPr/25/06634
data rozpoczęcia pracy od 18.06.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało, między innymi: - prowadzenie rozliczeń najemców lokali mieszkalnych z tytułu czynszu i świadczeń; - wprowadzanie danych odczytów wodomierzy wraz z kontrolą stanów pod katem prawidłowości wskazań i rozliczeń; - przygotowanie i wprowadzanie do komputera dowodów wpłat z banków; - przechowywanie dokumentów księgowych w zakresie swojego stanowiska pracy; - uzgadnianie sald z lokatorami; - sporządzanie wydruków, sprawozdań i sald końcowych; - współpraca z administratorami z działem windykacji w zakresie windykacji należności; - ewidencjonowanie i analiza realizacji porozumień ratalnych dotyczących spłaty zadłużenia oraz porozumień restrukturyzacyjnych; - wprowadzanie zmian w oczynszowaniu lokali na podstawie pisemnych wniosków administratorów; - sporządzanie rozliczeń finansowych w zakresie czynszów nieruchomości przekazywanych w obcy zarząd; - sporządzanie sprawozdań windykacyjnych i statystycznych; - współpraca z księgowością kosztów w zakresie uzgadniania zmian powierzchni budynków; - rejestracja i analiza ulg czynszowych i dodatków mieszkaniowych.
StPr/25/06635
data rozpoczęcia pracy od 18.06.2025
wynagrodzenie od od 5 400 PLN