Zamknij

Rejestrator/-ka medyczny/-a

Nr oferty: StPr/25/06628Dodane przez: CORTEN DENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Belgradzka 4/U10, 02-793 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług stomatologicznych, - rejestracja wizyt pacjentów (bezpośrednio w placówce, telefonicznie lub mailowo) oraz nadzór nad kolejnością przyjmowania pacjentów i obiegiem dokumentacji medycznej w placówce, - planowanie terminów wizyt, prowadzenie i stałe aktualizowanie kalendarza rejestracji oraz informowanie o zmianach w harmonogramach przyjęć lekarzy i odwołanych terminach, - rozliczanie pacjentów i innych płatników w ramach prowadzonej przez placówkę działalności komercyjnej (wystawianie faktur i obsługa płatności za świadczone usługi prywatne), - współpraca z innymi działami placówki i personelem medycznym w celu stałego podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.06.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: CORTEN DENTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Cybernetyki 19 B, 02-677 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych w przedszkolu.
StPr/25/06693
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 3 000 PLN

- kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży sanitarnej realizowanych przez jednostki organizacyjne pod katem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami, - wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora inwestorskiego ds. sanitarnych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, - pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów, - sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów budowlanych itp., - współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administracyjnych przez ZGN Mokotów, - współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach, - wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów, - rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów, - wykonywanie stosownych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów, - wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów, wykonywanie kosztorysów.
StPr/25/06699
data rozpoczęcia pracy od 05.06.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

- realizacja usług bytowych, opiekuńczych, wspomagających w zakresie świadczenia pracy socjalnej na rzecz mieszkańców; - monitorowanie bieżącej sytuacji życiowej oraz spraw mieszkańców (zgłaszanych potrzeb, próśb itp.), w tym m.in. pomaganie w gospodarowaniu środkami finansowymi; - kompletowanie i przechowywanie dokumentów mieszkańców oczekujących na przyjęcie do Domu; - prowadzenie akt osobowych, ewidencyjnych, meldunkowych i innych dokumentów mieszkańców zgodnie z obowiązującymi przepisami; - utrzymywanie kontaktów z rodzinami mieszkańców; - udzielanie pomocy mieszkańcom lub/i ich reprezentowanie w załatwianiu spraw urzędowych; - aktywne uczestnictwo w procesie adaptacji nowo przyjętych mieszkańców; - czynny udział w pracach Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego; - uczestniczenie w opracowywaniu indywidualnych planów wsparcia mieszkańców; - załatwianie spraw pogrzebowych lub współpraca z rodziną w sprawach związanych z pogrzebem mieszkańca; - bieżąca obsługa systemu e-Opieka.
StPr/25/06700
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 900 PLN

1. Sprzedaż biletów za pośrednictwem oprogramowania Iksoris (gwarantujemy przeszkolenie). 2. Sprzedaż artykułów z oferty sklepu muzealnego. 3. Wydawanie biletów z rezerwacji. 4. Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych. 5. Wystawianie faktur. 6. Sporządzanie raportów. 7. Udzielanie informacji turystycznej.
StPr/25/06702
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 626 PLN

- przestrzeganie ustalonego Regulaminu pracy; - prowadzenie Sekretariatu Wiceprezesa ds. cywilnych; - wykonywanie zarządzeń Wiceprezesa ds. cywilnych w sprawach należących do właściwości Wydziałów Cywilnych działających przy tutejszym Sądzie; - nadzór nad terminowością udzielanych odpowiedzi przez Wydziały Cywilne; - prowadzenie spraw objętych nadzorem Prezesa Sądu Okręgowego oraz Wiceprezesa ds. cywilnych; - kontrola załatwiania skarg z pionu cywilnego; - kontrola sprawozdań statystycznych sporządzonych przez Kierowników Wydziałów Cywilnych (miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych); - podkładanie korespondencji; - przyjmowanie korespondencji z Biura Podawczego oraz nadesłanej drogą elektroniczną i rejestrowanie jej w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych; - czynności zlecone przez Prezesa Sądu, Wiceprezesów Sądu, Dyrektora Sądu i Kierownika Oddziału Administracyjnego;
StPr/25/06703
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 200 PLN

- dbanie o porządek w pomieszczeniach kuchni i jadalni, - pomoc kucharkom przy sporządzaniu posiłków, - rozdawanie posiłków na jadalni, - wykonywanie poleceń służbowych wydawanych przez szefa kuchni lub kucharkę dotyczących poszczególnych czynności w kuchni i jadalni.
StPr/25/06705
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzenie zajęć z matematyki w systemie stacjonarnym w liceum (poziom podstawowy).
StPr/25/06708
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 253 PLN

- realizacja spraw związanych z obsługą techniczną obiektu; - codzienna kontrola wszystkich pomieszczeń, stanu urządzeń i instalacji technicznych; - wykonywanie napraw instalacji technicznych, urządzeń i wyposażenia; - realizacja spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie budynku Ośrodka i przyległego do niego terenu; - wykonywanie prac remontowych (np. kładzenie glazury, terakoty, wykładziny i malowanie pomieszczeń ) na terenie Ośrodka; - rejestracja wszystkich czynności związanych z likwidacją usterek w zeszycie do wglądu-akceptacji kierownika Działu administracyjnego, wyszczególniając datę, miejsce i zakres naprawy, a także użyte materiały; - wykonywanie napraw w pomieszczeniu gospodarczym; - utrzymywanie należytego porządku na terenie przyległym do budynku Ośrodka w tym wykonywanie prac ogrodniczych (np. koszenie trawy, pielenie itp.); - sprzątanie śniegu w obrębie posesji w okresie zimowym; - wykonywanie prac remontowych w dostępnych pomieszczeniach Ośrodka; - mycie wszystkich okien od strony zewnętrznej w salach dla osób doprowadzonych; - sprzątanie schodów wejściowych i części zadaszonej od strony części budynku przeznaczonej do przyjmowania osób doprowadzonych do Działu Izba Wytrzeźwień;
StPr/25/06709
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

- produkcja podzespołów i drobnych wyrobów metalowych, - prace ślusarskie, między innymi:trasowanie, cięcie, wiercenie, gwintowanie, gratowanie, polerowanie
StPr/25/0623
data rozpoczęcia pracy od 09.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykładanie towaru na półki.
StPr/25/06676
data rozpoczęcia pracy od 10.06.2025
wynagrodzenie od od 4 816 do 5 316 PLN