Słaba sprzedaż biletów na IO

Jak poinformował Międzynarodowy Komitet Olimpijski do tej pory na zbliżające się zimą Igrzyska Olimpijskie sprzedano jedynie 22,7% wszystkich biletów. Jest tym zaniepokojony, ponieważ jest to najniższy odsetek względem wcześniejszych olimpiad.
Organizatorzy Igrzysk Olimpijskich w Pjongczang sprzedali niecałe 23% wszystkich wejściówek. Do tej pory jest to najniższy odsetek sprzedanych biletów w stosunku do wcześniejszych Igrzysk. Do tej najważniejszej dla sportowców imprezy tej zimy rozgrywanej w Korei Płd. (od 9 do 25 lutego 2018 roku) pozostało jedynie 5 miesięcy. W porównaniu do zawodów tej samej rangi w tym samym czasie w Sochi czy Vancouver, Międzynarodowy Komitet Olimpijski szacował ilość sprzedanych wejściówek w okolicach 90%. MKOl uważa, że zbyt mała sprzedaż jest winą organizatorów, którzy ich zdaniem przykładają zbyt małą wagę do spraw marketingowych reklamujących tą imprezę sportową. – Koreańczycy są znani z tego, że kupują wszystko w ostatniej chwili. Spodziewamy się zwiększonego zainteresowania i sprzedaży właśnie w drugiej fazie. – uspokaja jedna z osób odpowiedzialnych za kontakty z mediami portalowi insidethegames.biz.
Źródło: sport.onet.pl/
- Łyżwiarze szybcy szykują się do sezonu. “Nowe twarze” w reprezentacji - 28 czerwca 2022
- Mniej narciarstwa alpejskiego na igrzyskach. “Zyskują” skoki narciarskie - 24 czerwca 2022
- Alpejska wiosna – maj #1. Zamieszanie wokół praw transmisyjnych, kolejne kadry powołane i nowy trener Pinturaulta - 1 maja 2022