Zamknij

Strażnik Działu Ochrony K/M

Nr oferty: StPr/25/10712Dodane przez: Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ciupagi 1, 03-016 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: Praca w systemie jednozmianowym lub wielozmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Rodzaj umowy: Mianowanie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2026
: od 6 118 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ciupagi 1, 03-016 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - podanie o przyjęcie do służby ze wskazaniem działu Służby Więziennej i stanowiska służbowego, o które się ubiega wraz z numerem telefonu oraz adresem e-mail; - wypełnioną ankietę personalną (będącą załącznikiem nr 1 do ogłoszenia); - kserokopie świ
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
zgodnie z programem stażu
StPr/25/10770
data rozpoczęcia pracy od 04.11.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Obowiązki - wykonywanie i bieżąca kontrola prac budowlanych związanych głównie ze sprężaniem, montażem urządzeń dylatacyjnych i podwieszaniem konstrukcji nośnej obiektów inżynierskich oraz zleceń MRR pod względem zgodności z dokumentacją techniczną, jakościową i przepisami BHP, - kontakt z Przedstawicielami Generalnego Wykonawcy oraz koordynowanie robót z innymi Podwykonawcami, - przygotowanie produkcji i zamawianie materiałów zapewniające prawidłową realizację budowy - kontrola jakości i ilości dostarczanych materiałów, - nadzór nad stanem technicznym maszyn i urządzeń na budowie, - okresowe raportowanie przełożonym wykonywanych prac w zakresie zatwierdzonych preliminarzy finansowych, - organizacja i optymalizacja prac oraz zarządzanie zespołem roboczych ze szczególną dbałością o przepisy BHP, - rozwiązywanie bieżących problemów technicznych, - sporządzanie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji budowy oraz korespondencji kontraktowej.
StPr/25/10771
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 10 000 PLN

obsługa klienta, obsługa krajalnicy, obsługa wagi, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw, towarowanie sklepu.
StPr/25/10772
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

zgodnie z programem stażu
StPr/25/10738
data rozpoczęcia pracy od 04.11.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- analiza zasadności odwołań, skarg od decyzji Prezesa KRUS, - sporządzanie pism procesowych do sądów powszechnych i administracyjnych w zakresie postępowania odwoławczego od decyzji Prezesa KRUS oraz przekazywanie ich wraz z aktami do ww. sądów, - analiza wyroków sądów powszechnych i administracyjnych pod kątem zasadności wniesienia zażalenia, apelacji oraz ich sporządzanie, - reprezentowanie KRUS przed sadami powszechnymi i administracyjnymi oraz innymi organami w zakresie udzielonych pełnomocnictw, - obsługa administracyjna między Oddziałem a Sądami, - analiza zasadności skarg i wniosków w zakresie działania i funkcjonowania OR KRUS w Warszawie oraz podległych placówek terenowych, - sporządzanie zawiadomień/pism/decyzji w zakresie wniosków dotyczących udostepnienia informacji publicznej, Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przygotowywanie pism w zakresie działania i funkcjonowania OR KRUS w Warszawie i podległych placówek terenowych, - monitorowanie zmian w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania i funkcjonowania KRUS, - przygotowanie projektów komunikatów i zarządzeń Dyrektora OR KRUS w Warszawie, - przygotowywanie wniosków do Prezesa KRUS o wydanie dla pracowników Oddziału i podległych Placówek Terenowych upoważnień i pełnomocnictw, - prowadzenie rejestrów odwołań, skarg, wniosków o udostępnienie informacji publicznej, udostępnienie danych osobowych, - przygotowywanie projektu planu pracy Oddziału oraz sprawozdania z jego wykonania, - sporządzanie sprawozdań dotyczących realizacji zadań przez Wydział Ogólny.
StPr/25/10741
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

zgodnie z programem stażu
StPr/25/10745
data rozpoczęcia pracy od 04.11.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia emerytalno-rentowego, - rozpatrywanie wniosków o świadczenia z ubezpieczenia społecznego rolników, - przygotowywanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysokości świadczeń emerytalno-rentowych, - zawieszenie wypłaty emerytur i rent, zbiegu praw do świadczeń rolniczych z prawem do innych tytułów, ustalania wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie należnych świadczeń emerytalno-rentowych, - załatwianie korespondencji wpływającej do Wydziału Świadczeń, - udzielanie informacji z zakresu przyznawania świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, - obsługa systemów informatycznych dotyczących rozpatrywania wniosków o świadczenia, - opracowanie pism i zaświadczeń w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, - ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent oraz dodatków do emerytur i rent.
StPr/25/10747
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: - zlecanie, weryfikowanie prawidłowości i kompletności przeglądów technicznych budynków oraz zlecanie robót zgodnie z zawartymi w nich zaleceniami dotyczącymi instalacji elektrycznych; - umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót, kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem; - sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji, dokonywanie odbioru, sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej; - ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich; - przygotowywanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej; - typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlano-elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących; - kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelnienia.
StPr/25/10748
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 7 100 PLN

- realizowanie zadań zgodnie z powierzonym stanowiskiem, - zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom podczas zajęć, - przestzeganie zasad bhp.
StPr/25/10743
data rozpoczęcia pracy od 24.10.2025
wynagrodzenie od od 2 513,50 PLN

Osoba na tym stanowisku: - informuje dyrektora kontrolnej jednostki organizacyjnej o zmianach stanu prawnego w zakresie działania jednostki, - opracowuje opinie i analizy prawne, - uczestniczy w opracowaniu i opiniowaniu projektów programów kontroli, tematyk kontroli doraźnych i informacji o wynikach kontroli, w szczególności dokonuje analiz prawnych, sporządza wykaz aktów prawnych dotyczących przedmiotu kontroli, formułuje w projektach informacji o wynikach kontroli uwagi i wnioski co do stosowania prawa lub potrzeby zmiany obowiązującego prawa, może przygotowywać projekty informacji oraz programów kontroli, - udziela pomocy prawnej kontrolerom uczestniczącym w postępowaniu kontrolnym, - opiniuje pod względem prawnym projekty wystąpień pokontrolnych i powiadomień, o których mowa w art. 62a ustawy, w szczególności w zakresie odpowiedzialności za ujawnione w toku kontroli nieprawidłowości oraz potrzeby zmiany obowiązującego prawa, dokonuje ich oceny iniezbędnej korekty, - sporządza lub opiniuje projekt stanowiska do zastrzeżeń zgłoszonych do wystąpienia pokontrolnego, - w razie potrzeby pełni funkcję koordynatora kontroli lub kontrolera nadzorującego kontrolę, a także przeprowadza kontrolę lub uczestniczy w poszczególnych czynnościach kontrolnych, - uczestniczy w opracowaniu projektów zawiadomień, o których mowa w art. 63 ustawy, i prowadzi ich ewidencję, - wykonuje czynności w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń, - wykonuje obowiązki sprawozdawcze dotyczące realizowanych zadań, - opiniuje pod względem formalno-prawnym projekty innych dokumentów niezbędnych w bieżącej działalności jednostek organizacyjnych NIK, - reprezentuje NIK jako pełnomocnik.
StPr/25/10736
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 15 000 PLN