Zamknij

Główny specjalista (nr WZL.110.15.2025/WAD DIF) K/M

Nr oferty: StPr/25/08083Dodane przez: Polski Komitet Normalizacyjny

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
: 1. Realizacja zadań związanych z utrzymaniem sprawności infrastruktury technicznej w budynku przy ul. Świętokrzyskiej 14 w Warszawie oraz współdziałanie przy utrzymaniu infrastruktury zajmowanej przez placówki zamiejscowe. 2. Bieżące prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych i zaangażowania w ramach realizowanych zadań. 3. Sporządzanie rocznych planów zadań inwestycyjnych, remontowych i napraw związanych z infrastrukturą techniczną budynku. 4. Opracowywanie danych do planów rzeczowo-finansowych w zakresie realizowanych zadań. 5. Realizacja zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane związane z infrastrukturą i dostawą mediów, przygotowywanie danych do projektów umów/zleceń w zakresie infrastruktury technicznej budynku, m.in., przebudów, remontów i adaptacji pomieszczeń w budynku. 6. Prowadzenie prac dotyczących racjonalnego gospodarowania powierzchnią biurową PKN w Warszawie oraz placówek zamiejscowych, w tym dokonywanie oceny funkcjonalności oraz określanie zakresu niezbędnych robót budowlanych i zlecanie ekspertyz. 7. Prowadzenie spraw związanych z umowami administrowania, najmu, itp., nadzór nad ich realizacją w zakresie placówek zamiejscowych PKN, a także prowadzenie analizy zasadności ich utrzymania. 8. Opracowywanie Programów Inwestycji dla zadań inwestycyjnych. 9. Monitorowanie realizacji umów w zakresie infrastruktury, udział w odbiorze prac inwestycyjnych, remontowych, konserwacyjnych, naprawczych oraz opisywanie w tym zakresie dyspozycji i faktur. 10. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami mediów oraz inicjowanie działań mających na celu zabezpieczenie potrzeb PKN w tym zakresie. 11. Współpraca z Zarządem Mienia Skarbu Państwa w zakresie bieżącego utrzymania infrastruktury w budynku PKN w Warszawie. 12. Analiza zużycia mediów (w szczególności energii elektrycznej i cieplnej) i przedstawianie rozwiązań służących optymalizacji ich zużycia, 13. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości w budynku PKN, 14. Prowadzenie spraw związanych z dostosowaniem budynków PKN do osób z niepełnosprawnością, 15. Współudział w prowadzeniu postępowań przetargowych i zapytań ofertowych w zakresie działania Działu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
: od 8 100 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Polski Komitet Normalizacyjny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 22 55 67 659, 22 55 67 607
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny; 2. CV; 3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy i doświadczenie zawodowe; 4. Oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony https://www.pkn.pl/o-pkn/praca-i-prak
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Opracowywanie szczegółowych harmonogramów produkcyjnych, budżetów technicznych, planów prób oraz logistyki wydarzeń. Koordynacja procesu wyboru dostawców usług i sprzętu technicznego. Nadzór nad zespołami technicznymi, scenicznymi i montażowymi. Zapewnienie niezbędnej infrastruktury oraz wsparcia technicznego dla wydarzeń. Organizacja zaplecza technicznego dla artystów, prelegentów i zespołów – w zakresie sprzętu, scenografii, nagłośnienia, oświetlenia. Nadzór nad montażem i demontażem scenografii oraz elementów technicznych wydarzeń. Koordynacja transportu, zakwaterowania, cateringu (w tym bankietów i cateringu technicznego), akredytacji oraz zaplecza logistycznego wydarzeń towarzyszących.
StPr/25/0410
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

Koordynacja i nadzór nad całością prac Działu Wydawniczego Narodowego Centrum Kultury w tym kierowanie zespołem redakcyjnym oraz dbanie o rozwój kompetencji pracowników działu. Tworzenie strategii wydawniczej, promocyjnej i sprzedażowej w zgodzie z misją NCK oraz rozwijanie jej w oparciu o analizę rynku i trendów. Opracowywanie umów oraz planów rzeczowo-finansowych na potrzeby działalności wydawniczej. Zarządzanie budżetem wydawnictwa, w tym odpowiedzialność za wydatkowanie środków zgodnie z ustawą o finansach publicznych, prawem zamówień publicznych oraz wewnętrznymi procedurami instytucji. Nadzór nad identyfikacją wizualną publikacji oraz kierowanie procesem redakcyjnym i produkcyjnym. Zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej i edytorskiej publikacji NCK, w tym nadzór nad redakcją i ko
StPr/25/0412
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 14 000 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy; - dbanie o ekspozycję towarów;
StPr/25/08128
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy; - dbanie o ekspozycję towarów;
StPr/25/08129
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy; - dbanie o ekspozycję towarów;
StPr/25/08130
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- kompleksowa obsługa klienta i doradztwo optyczne, - dobór opraw i soczewek korekcyjnych, - prowadzenie dokumentacji zamówień, - dbałość o ekspozycję i estetykę salonu, - współpraca z optometrystami, - udział w szkoleniach i rozwój oferty salonu,
StPr/25/08131
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- prowadzenie obsługi sekretariatu WPS KSP, - gromadzenie, ewidencjonowanie i zapewnienie prawidłowego obiegu aktów prawnych w Wydziale, - terminowe zapoznawanie z pismami i aktami prawnymi funkcjonariuszy i pracowników Wydziału, - ewidencjonowanie i terminowa realizacja czynności związanych z przekazywaniem do właściwych jednostek Policji, komórek organizacyjnych KSP, instytucji pozapolicyjnych pism dotyczących pomocy prawnej oraz skierowanych niezgodnie z właściwością, - ewidencjonowanie i terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma dotyczące wyznaczenia funkcjonariuszy WPS KSP do podoperacji, operacji i wspomagania w działaniach realizowane przez komórki organizacyjne KSP oraz wskazane przez kierownictwo Wydziału, - wysyłanie drogą faxową korespondencji wytworzonej przez funkcjonariuszy Wydziału, - prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych, okolicznościowych, nadgodzin, zwolnień lekarskich, delegacji służbowych oraz dopłat do wypoczynków i przejazdów funkcjonariuszy WPS KSP, - stała współpraca z Zespołem Medycyny Pracy KSP, - prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowo- biurowego, warsztatowego, żywnościowego będącego na stanie Wydziału, - zaopatrywanie Wydziału w sprzęt biurowy, materiały kancelaryjno - biurowe, w materiały do sprzętu komputerowego i poligraficznego, tj. tonery, tusze, bębny, dyskietki, płyty CD i DVD, w druki procesowe, - ewidencjonowanie i rozliczanie przyjętych i wydanych materiałów funkcjonariuszom i pracownikom Wydziału celem powierzenia im mienia z obowiązkiem zwrotu albo rozliczenia, - koordynowanie obiegu elektronicznej poczty specjalnej.
StPr/25/08103
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 5 806,61 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy; - dbanie o ekspozycję towarów;
StPr/25/08104
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy; - dbanie o ekspozycję towarów;
StPr/25/08105
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych, - obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami, - utrzymanie czystości w miejscu pracy; - dbanie o ekspozycję towarów;
StPr/25/08106
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN