Zamknij
- utrzymanie infrastruktury technicznej obiektu w stanie zapewniającym jego właściwą eksploatację i pełną funkcjonalność; - prowadzenie projektów inwestycyjnych i eksploatacyjno - remontowych z zakresu: instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji chłodniczych, maszyn i urządzeń energetycznych. Wykonywanie czynności związanych z: - eksploatacją, - konserwacją, - usuwaniem awarii i prowadzeniem spraw gwarancyjnych w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych; - nadzorowanie i rozliczanie zadań budowlanych w ramach posiadanych uprawnień; - kompletowanie dokumentów z prowadzonych remontów i inwestycji; - przestrzeganie zasad obsługi, konserwacji i eksploatacji stałych urządzeń technicznych i instalacji sanitarnych w budynkach oraz obiektach infrastruktury technicznej; - sprawdzanie i sporządzanie dokumentacji inwestycyjnej i remontowej, w tym kosztorysów inwestorskich; - weryfikowanie i opisywanie faktur, not księgowych w zakresie wykonywanych zadań; - kontrola jakości wykonanych robót budowlano remontowych; - kontrola zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych; - przygotowanie dokumentacji w postępowaniach ofertowych oraz do postępowań przetargowych (zapytań ofertowych, opisu przedmiotu zamówienia, projektu umowy/zlecenia, wniosku), udział w pracach komisji przetargowych;
StPr/25/07501
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Praca w systemie jednozmianowym lub wielozmianowym, w bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
StPr/25/07484
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

- praca z dziećmi, - opieka nad dziećmi.
StPr/25/07485
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 253 PLN

- obsługa kasy fiskalnej - obsługa działu mięsnego - dbanie o porządek na sali sprzedaży - dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/07486
data rozpoczęcia pracy od 03.07.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN

wysyłka maili, praca z klientem, po ewentualnym szkoleniu weryfikacjadostosowań dla potrzeb OzN w jednostkach administracji publicznej
StPr/25/07488
data rozpoczęcia pracy od 07.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. Koordynacja współpracy między szkołą a ajentem w zakresie realizacji umowy dotyczącej żywienia uczniów. 2. Monitorowanie zgodności jadłospisów z wymaganiami żywienia dzieci i młodzieży. 3. Opiniowanie jadłospisów pod kątem potrzeb uczniów oraz przepisów sanitarno-żywieniowych. 4. Przekazywanie ajentowi informacji o indywidualnych dietach i potrzebach uczniów (na podstawie zgłoszeń rodziców lub zaleceń lekarskich). 5. Bieżąca kontrola jakości i ilości wydawanych posiłków. 6. Zgłaszanie nieprawidłowości i uwag dotyczących żywienia Dyrektorowi Szkoły oraz ajentowi. 7. Monitorowanie przestrzegania zasad higieny, przepisów sanitarno-epidemiologicznych i procedur HACCP przez ajenta i jego pracowników. 8. Obsługa techniczna i administracyjna systemu Zamów Posiłek (lub innego systemu elektronicznego do zamawiania obiadów). 9. Wprowadzanie i aktualizacja danych uczniów korzystających z obiadów. 10. Monitorowanie i zatwierdzanie zgłoszeń oraz rozliczeń w systemie. 11. Udzielanie informacji i wsparcia rodzicom oraz pracownikom szkoły w zakresie korzystania z aplikacji.
StPr/25/07489
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 780 PLN

Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych zgodnie z metodyką wychowania przedszkolnego.
StPr/25/07492
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 092 do 6 311 PLN

m.in. dostosowywanie programu nauczania, opracowywanie indywidualnych planów edukacyjno-terapeutycznych (IPET), prowadzenie zajęć rewalidacyjnych i monitorowanie postępów ucznia.
StPr/25/07493
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 5 253 PLN

1. Wykonywanie czynności związanych z organizacją szkoleń i kształcenia kadr pomocy społecznej i innych wydarzeń realizowanych przez Wydział. 2. Udział w przygotowywaniu analizy potrzeb szkoleniowych kadr jednostek pomocy społecznej samorządów gminnych i powiatowych. 3. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej dotyczącej szkoleń i kształcenia kadr pomocy społecznej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem wewnętrznym w części dotyczącej realizowanych zadań. 4. Prowadzenie współpracy z wykonawcami umów i uczestnikami organizowanych wydarzeń. 5. Przygotowywanie planów, sprawozdań oraz prezentacji w części dotyczącej realizowanych zadań. 6. Opracowywanie projektów uchwał, informacji, zarządzeń i materiałów przygotowywanych dla organów Samorządu Województwa Mazowieckiego.
StPr/25/07494
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

- dbanie o czystość w przydzielonym rejonie sprzątania; - sprawowanie nadzoru nad wejściem do szkoły; - nadzorowanie ruchu uczniów;
StPr/25/07496
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN