Polski Związek Bobslei i Skeletonu z kontem Tik Tok

fot. PZBiS

Polski Związek Bobslei i Skeletonu jako pierwszy związek sportowy w Polsce oraz pierwsza narodowa federacja zrzeszona w IBSF – International Bobsleigh & Skeleton Federation​ otwiera się na nowe obszary komunikacji. Dzięki Tik Tok​ chcemy dotrzeć głównie do osób z młodego pokolenia i jeszcze skuteczniej promować nasze dyscypliny.

Tik Tok to aplikacja dostępna na iOS i Androida pozwalającą użytkownikom na tworzenie krótkich unikatowych filmów. Głównym jej założeniem jest dzielenie się swoimi pasjami i kreatywnością w tworzeniu swoich własnych filmów. Tik Tok jest jedną z najchętniej pobieranych aplikacji wśród młodzieży. W 2018 roku globalna liczba pobrań tej aplikacji przekroczyła miliard a w Polsce szacuje się, że korzysta z niej około 6 milionów osób.  Polski Związek Bobslei i Skeletonu poszukując nowych i innowacyjnych sposobów promocji swoich dyscyplin dostrzega w Tik Tok szansę dotarcia właśnie do młodego pokolenia i pokazania jak ten sport wygląda od środka. Na koncie związku pojawiać będą się materiały zza kulis w tym z treningów, zawodów a także inne unikalne momenty związane z bobslejami i skeletonem.

Źródło: Komunikat Prasowy PZBiS

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: