PŚ: Mniej widzów, ale Jedynka liderem pasma!

piotrekRozgrywany od listopada 2014 do marca 2015 roku Puchar Świata w skokach narciarskich, oglądało na antenie TVP1 średnio blisko 3,7 mln widzów. To blisko 700 tysięcy mniej niż w przed rokiem, ale w trakcie transmisji TVP1 była zdecydowanym liderem rynku.

Miniony sezon w wykonaniu naszej kadry był zdecydowanie słabszy od poprzedniego. Do niższego wyniku oglądalności z pewnością przyczynił się także częsty brak w konkursach zwycięzcy klasyfikacji generalnej 2013/2014 – Kamila Stocha. Mimo wszystko każdy konkurs przed telewizorem śledził średni co trzeci widz w Polsce.  PŚ w skokach można było również równolegle z TVP1 oglądać na antenie TVP Sport. Średnia widownia tych transmisji wyniosła tam 66 tys. osób (odpowiednio 0,62 proc. i 0,55 proc. udziału).

Wśród trzech najchętniej oglądanych konkursów na pierwszych dwóch miejscach znajdują się zawody Turnieju Czterech Skoczni w Bischofshofen (5,36 mln) i Innsbrucku (5,28 mln). Trzecie miejsce zajmuje konkurs w Titisee-Neustadt z 8. lutego 2015, kiedy Stoch zajął drugie miejsce (5,14 mln). Wpływy reklamowe z zawodów PŚ transmitowanych w TVP1 wyniosły 40,7 mln zł, a w TVP Sport – 26 tys. zł. Wiadomo już, że TVP pokaże także Puchar Świata w skokach w następnym sezonie.

Źródło: Wirutalnemedia.pl

Mateusz Król
Obserwuj

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.