Nowości na 70. Turniej Czterech Skoczni. Gratka dla kibiców

Z okazji 70. edycji Turniej Czterech Skoczni zmienia swoją oprawę graficzną. Nad przygotowaniem nowych rozwiązań ma czuwać austriacki odział firmy Infront.

Zmianom ma ulec nie tylko logo, ale i wszystkie środki komunikacji oraz scenografia w miastach organizujących niemiecko-austriackie zawody. – Dzięki nowemu projektowi po raz kolejny podkreślamy nasze aspiracje do bycia liderem w sportach zimowych i wzmacniania marki Turnieju Czterech Skoczni – powiedział szef imprezy, dr. Peter Kruijer z Oberstdorfu.

W nowym logo dominującym elementem nie będzie już „czwórka”, ale znak słowny. Ponadto ujednolicone zostaną kolory. Prym mają wieść barwy niebieskie, które oznaczają siłę, jak również sporty zimowe.

Poprzednie logo również było autorstwem firmy Infront, co znacząco ukształtowało wygląd imprezy od sezonu 2011/2012. – Jesteśmy zadowoleni i dumni, że po raz drugi udało nam się opracować nową tożsamość Turnieju Czterech Skoczni. Dzięki naszemu kompleksowemu i holistycznemu działaniu ponownie stworzyliśmy silną markę i platformę komunikacyjną, co dodatkowo podnosi atrakcyjność wydarzenia jako całości – analizuje wiceprezes ds. sprzedaży i usług w Infront, Michael Witta.

 

Źródło: Komunikat organizatora