Właściciel praw do transmisji zawodów Pucharu Świata Infront poinformował, że pozyskał nowego sponsora dla Turnieju Czterech Skoczni. Po kilku latach przerwy znowu będzie nim producent Milki.
?php>Producent czekolady Milka głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni zostaje po raz pierwszy od sezonu 2009/2010. Na umowę przystały także związku narciarskie w Niemczech i Austrii, co oznacza, że sponsoring obejmie wszystkie cztery konkursy. Milka będzie promowana na skoczniach za pomocą nowoczesnych technologi, m.in. LED, ale także przy udziale dmuchanych pontonów i ścian. Ponadto podczas noworocznego konkursu w Ga-Pa logo czekolady pojawi się na plastronach startowych i na ściance dekoracyjnej. - Turniej Czterech Skoczni jest ważną imprezą każdego roku - dla nas to doskonała okazja, aby dotrzeć do większego grona naszej grupy docelowej - powiedział Dieter Heger, menadżer ds. promocji Milka.
?php>Infront nie kryje zadowolenia, że Milka znowu postanowiła widnieć w świecie skoków narciarskich. - Jeden z najlepszych zimowych sponsorów sportowych trafił z powrotem na Turnieju Czterech Skoczni. To podkreśla szczególną atrakcyjność turnieju, bo rywalizacja trafia do 135 milionów odbiorców - powiedział Michael Witta, Dyrektor Zarządzający Infront w Austrii. Tegoroczna impreza rozpocznie się 29 grudnia a zakończy tradycyjnie 6. stycznia 2017. Będzie to jubileuszowa, 65. edycja. Na razie nie wiadomo, czy umowa z Milką będzie obowiązywała także na kolejne edycje.
?php>Źródło: vierschanzentournee.com
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz