Milka jest znowu sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

andreas-wellingerWłaściciel praw do transmisji zawodów Pucharu Świata Infront poinformował, że pozyskał nowego sponsora dla Turnieju Czterech Skoczni. Po kilku latach przerwy znowu będzie nim producent Milki.

Producent czekolady Milka głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni zostaje po raz pierwszy od sezonu 2009/2010. Na umowę przystały także związku narciarskie w Niemczech i Austrii, co oznacza, że sponsoring obejmie wszystkie cztery konkursy. Milka będzie promowana na skoczniach za pomocą nowoczesnych technologi, m.in. LED, ale także przy udziale dmuchanych pontonów i ścian. Ponadto podczas noworocznego konkursu w Ga-Pa logo czekolady pojawi się na plastronach startowych i na ściance dekoracyjnej. – Turniej Czterech Skoczni jest ważną imprezą każdego roku – dla nas to doskonała okazja, aby dotrzeć do większego grona naszej grupy docelowej – powiedział Dieter Heger, menadżer ds. promocji Milka.

Infront nie kryje zadowolenia, że Milka znowu postanowiła widnieć w świecie skoków narciarskich. – Jeden z najlepszych zimowych sponsorów sportowych trafił z powrotem na Turnieju Czterech Skoczni. To podkreśla szczególną atrakcyjność turnieju, bo rywalizacja trafia do 135 milionów odbiorców – powiedział Michael Witta, Dyrektor Zarządzający Infront w Austrii. Tegoroczna impreza rozpocznie się 29 grudnia a zakończy tradycyjnie 6. stycznia 2017. Będzie to jubileuszowa, 65. edycja. Na razie nie wiadomo, czy umowa z Milką będzie obowiązywała także na kolejne edycje.

Źródło: vierschanzentournee.com

Mateusz Król
Obserwuj

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.