Niestety, zgodnie z tym, czego można się przed inauguracją sezonu zimowego, docierają informacje o kolejnym weekendzie Pucharu Świata bez publiczności. Tym razem chodzi o zawody w Engelbergu. Działacze Szwajcarskiego Związku Narciarskiego zapewniają, że zadbają o atrakcyjność w medialnym przekazie rywalizacji.
?php>?php>
?php>
weltcup-engelberg.ch?php>
Przez pandemię koronawirusa ten sezon będzie zupełnie inny. Już inauguracyjne zawody Pucharu Świata w Wiśle zostaną rozegrane bez udziału publiczności. Wiadomo też, że kibiców zabraknie choćby podczas konkursów zaliczanych do Turnieju Czterech Skoczni. Przed tą decyzją wstrzymują się jeszcze organizatorzy mistrzostw świata w Oberstdorfie. Trybuny są już jednak odpowiednio przygotowane. Jeżeli uda się przeprowadzić mistrzostwa globu przy udziale publiczności, to kibice zasiądą z zachowaniem odstępu.
?php>?php>
?php>?php>Trybuna stojąca w Oberstdorfie przygotowana na nowe czasy. Jeśli będą kibice ma MŚ 2021... to zasiądą na europaletach. W odstępach. #skijumpingfamily @sport_tvppl pic.twitter.com/qDfy0gu5ly
?php>- s_parfjanowicz (@parfjanowicz) November 10, 2020
?php>
Niestety, przy pustych trybunach zostaną już na pewno zorganizowane przedświąteczne konkursy Pucharu Świata w Engelbergu. Organizatorzy wraz ze Szwajcarskim Związkiem Narciarskim podjęli decyzję, iż kibiców zabraknie też m.in. podczas zawodów w narciarstwie alpejskim. Nadrzędnym celem jest pomyślne i bezpieczne przeprowadzenie wszystkich imprez sportowych. Działacze podkreślają, że chodzi tu o minimalizacje zagrożenia zdrowia wszystkich zaangażowanych osób, w tym oczywiście sportowców. Wiąże się z tym także brak publicznych ceremonii wręczenia nagród czy losowania numerów startowych.
?php>Z jednej strony Szwajcarzy mówią o stratach związanych z odwołaniem sprzedaży biletów. Z drugiej jednak podkreślają, że zainwestują przy budowie infrastruktury. W tym sezonie wyjątkowo ważna może okazać się oprawa medialna.
?php>- Razem z organizatorami, naszym głównym nadawcą SRG i wszystkimi innymi zaangażowanymi pracujemy nad tym, aby móc zapewnić fanom sportów zimowych na całym świecie, a także naszym partnerom i sponsorom atrakcyjny produkt audiowizualny dla różnych platform. Ponadto chcemy zaangażować fanów w nowe oferty cyfrowe, takie jak FIS E-Game i wyzwania związane z typowaniem - wyjaśnił Diego Züger, dyrektor ds. Marketingu w Szwajcarskim Związku Narciarskim.
?php>Źródło: weltcup-engelberg.ch/Twitter Sebastiana Parfjanowicza
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz