Zamknij

Kolejne zawody PŚ w skokach bez publiczności

08:45, 12.11.2020 Mateusz Wasiewski Aktualizacja: 09:37, 12.11.2020
Skomentuj

Niestety, zgodnie z tym, czego można się przed inauguracją sezonu zimowego, docierają informacje o kolejnym weekendzie Pucharu Świata bez publiczności. Tym razem chodzi o zawody w Engelbergu. Działacze Szwajcarskiego Związku Narciarskiego zapewniają, że zadbają o atrakcyjność w medialnym przekazie rywalizacji.

weltcup-engelberg.ch

Przez pandemię koronawirusa ten sezon będzie zupełnie inny. Już inauguracyjne zawody Pucharu Świata w Wiśle zostaną rozegrane bez udziału publiczności. Wiadomo też, że kibiców zabraknie choćby podczas konkursów zaliczanych do Turnieju Czterech Skoczni. Przed tą decyzją wstrzymują się jeszcze organizatorzy mistrzostw świata w Oberstdorfie. Trybuny są już jednak odpowiednio przygotowane. Jeżeli uda się przeprowadzić mistrzostwa globu przy udziale publiczności, to kibice zasiądą z zachowaniem odstępu.

Trybuna stojąca w Oberstdorfie przygotowana na nowe czasy. Jeśli będą kibice ma MŚ 2021... to zasiądą na europaletach. W odstępach. #skijumpingfamily @sport_tvppl pic.twitter.com/qDfy0gu5ly

- s_parfjanowicz (@parfjanowicz) November 10, 2020

Niestety, przy pustych trybunach zostaną już na pewno zorganizowane przedświąteczne konkursy Pucharu Świata w Engelbergu. Organizatorzy wraz ze Szwajcarskim Związkiem Narciarskim podjęli decyzję, iż kibiców zabraknie też m.in. podczas zawodów w narciarstwie alpejskim. Nadrzędnym celem jest pomyślne i bezpieczne przeprowadzenie wszystkich imprez sportowych. Działacze podkreślają, że chodzi tu o minimalizacje zagrożenia zdrowia wszystkich zaangażowanych osób, w tym oczywiście sportowców. Wiąże się z tym także brak publicznych ceremonii wręczenia nagród czy losowania numerów startowych.

Z jednej strony Szwajcarzy mówią o stratach związanych z odwołaniem sprzedaży biletów. Z drugiej jednak podkreślają, że zainwestują przy budowie infrastruktury. W tym sezonie wyjątkowo ważna może okazać się oprawa medialna.

Razem z organizatorami, naszym głównym nadawcą SRG i wszystkimi innymi zaangażowanymi pracujemy nad tym, aby móc zapewnić fanom sportów zimowych na całym świecie, a także naszym partnerom i sponsorom atrakcyjny produkt audiowizualny dla różnych platform. Ponadto chcemy zaangażować fanów w nowe oferty cyfrowe, takie jak FIS E-Game i wyzwania związane z typowaniem - wyjaśnił Diego Züger, dyrektor ds. Marketingu w Szwajcarskim Związku Narciarskim.

Źródło: weltcup-engelberg.ch/Twitter Sebastiana Parfjanowicza

(Mateusz Wasiewski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%