Ledwie trzy dni dzielą nas od nowego sezonu w skokach narciarskich. To wiąże się między innymi z coraz częstszym widokiem skoczków w reklamach lub kampaniach społecznych. Do jednej z takich - "Bądź kumplem, nie dokuczaj!" - dołączył właśnie Kamil Stoch.
?php>Trzykrotny mistrz olimpijski dołączył do prestiżowego "Klubu Kumpli" Cartoon Network. Dokładniej chodzi o udział Stocha w kampanii "Bądź kumplem, nie dokuczaj!" organizowanej przez właściciela popularnego kanału dla dzieci. Celem kampanii jest promowanie życzliwych postaw i przeciwdziałanie dokuczaniu. - Takimi wartościami powinniśmy się kierować już od najmłodszych lat - tłumaczy Kamil.
?php>Skąd pomysł na to, aby to właśnie jeden z najlepszych skoczków świata został twarzą akcji? To oczywiste... Kamil Stoch, jako sportowiec szlachetny, może promować zasady fair play. - Sport uczy cierpliwości, wytrwałości ale również zasad fair play i koleżeństwa, dlatego uznałem że udział w kampanii Cartoon Network "Bądź kumplem, nie dokuczaj!" jest moją powinnością - potwierdza wicemistrz świata z Seefeld.
?php>https://www.facebook.com/KamilStochOfficial/posts/3785595971461998?php>
Poza Stochem w kampanii udział biorą inni znakomici polscy sportowcy. To Robert Lewandowski, Marcin Grotat, Jakub Błaszczykowski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Szczegóły dotyczące akcji znajdziecie tutaj.
?php>Źródło: Facebook / cartoonnetwork.pl
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz