Kamil Stoch w nowym klubie z Lewandowskim i Błaszczykowskim

Fot. Magdalena Janeczko

Ledwie trzy dni dzielą nas od nowego sezonu w skokach narciarskich. To wiąże się między innymi z coraz częstszym widokiem skoczków w reklamach lub kampaniach społecznych. Do jednej z takich – „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” – dołączył właśnie Kamil Stoch.

Trzykrotny mistrz olimpijski dołączył do prestiżowego “Klubu Kumpli” Cartoon Network. Dokładniej chodzi o udział Stocha w kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” organizowanej przez właściciela popularnego kanału dla dzieci. Celem kampanii jest promowanie życzliwych postaw i przeciwdziałanie dokuczaniu. – Takimi wartościami powinniśmy się kierować już od najmłodszych lat – tłumaczy Kamil.

Skąd pomysł na to, aby to właśnie jeden z najlepszych skoczków świata został twarzą akcji? To oczywiste… Kamil Stoch, jako sportowiec szlachetny, może promować zasady fair play. – Sport uczy cierpliwości, wytrwałości ale również zasad fair play i koleżeństwa, dlatego uznałem że udział w kampanii Cartoon Network „Bądź kumplem, nie dokuczaj!” jest moją powinnością – potwierdza wicemistrz świata z Seefeld.

https://www.facebook.com/KamilStochOfficial/posts/3785595971461998

Poza Stochem w kampanii udział biorą inni znakomici polscy sportowcy. To Robert Lewandowski, Marcin Grotat, Jakub Błaszczykowski, Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. Szczegóły dotyczące akcji znajdziecie tutaj.

Źródło: Facebook / cartoonnetwork.pl

Mateusz Król
Obserwuj