Doping Johaug dobrą reklamą?

fot. Aktiv I Oslo.no / CC BY ND

fot. Aktiv I Oslo.no / CC BY ND
fot.
Aktiv I Oslo.no
/ CC BY ND

 

Niemiecka sieć supermarketów w Finlandii biegnie za trendem. W czwartek klienci, którzy kupią łososia norweskiego w gratisie otrzymają pomadkę do ust. Reklama ta ma związek z obecnymi informacjami dobiegającymi do nas o Therese Johaug.

Ostatnio w mediach głośno dyskutuje się o „wyczynach” Therese Johaug. Wielokrotna medalista olimpijska w biegach narciarskich rzekomo stosowała maść na usta ze środkiem dopingującym. Niemiecka sieć supermarketów postanowiła to wykorzystać. – Staraliśmy się być jak najbardziej aktualni nawiązując do wydarzeń interesujących naszych klientów. Oferta jest jednodniowa i dotyczy tylko czwartku” – wyjaśnił dyrektor handlowy sieci Seppo Niemelae na łamach norweskiego dziennika Dagbladet. Gazeta przyznaje, że nie jest to jedynie reklama, ale również ich „mała zemsta” za traktowanie tej sieci sklepów w Norwegii. Jest to bowiem jeden z nielicznych krajów Europy, gdzie te sklepy nie istnieją.

Źródło: przegladsportowy.pl

Mateusz Król
Obserwuj

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.