Za nami konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle. Dwukrotne zwycięstwo Kamila Stocha przed własną publicznością przyciągnęły rzeszę kibiców nie tylko na skocznie, ale także przez telewizory.
?php>Skoki narciarskie w Polsce od wielu już lat cieszą się ogromną popularnością. Nawet w minionym sezonie, kiedy naszym skoczkom nie szło najlepiej, każdy konkurs śledziło około 3 miliony osób. Niemal identyczną widownię w miniony piątek przyciągnęły przed telewizory transmitowane w TVP 1 kwalifikacje do sobotniego konkursu. Zmagania te śledziło 2,8 mln osób, co pozwoliło na uplasowanie się w czołowej dwudziestce najchętniej oglądalnych audycji telewizyjnych w minionym tygodniu. W sobotę i niedzielę padały już rekordowe wyniki dla Telewizji Polskiej. Sobotnie zawody w decydującym momencie przyciągnęły 7 mln widzów a dzień później jeszcze o 200 tysięcy więcej. Pierwszą wygraną Kamila Stocha średnio oglądało 5,4 mln a drugą 5,7 mln. W obu przypadkach telewizyjna Jedynka osiągała około 40% udziału w rynku, czym absolutnie pokonała konkurencję. Warto podkreślić, że rzeczywista oglądalność skoków w Wiśle mogła być lepsza, gdyż nieznane są wyniki Eurosportu.
?php>Źródło: Tvp.pl / Wirtualnemedia.pl
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz