Jak promować kombinację norweską?

p1060529-copy1

Kombinacja norweska kiedyś była dość popularną dyscypliną sportową. W Niemczech ze względu na bardzo dobre wyniki Erica Frenzela nadal nie traci na popularności. By utrzymać tą dobrą passę dla tej dyscypliny sportowej oraz by dotrzeć do możliwych sponsorów to Niemcy właśnie postanowili zostać ambasadorami głównego sponsora kombinacji norweskiej – Viessmanna.

Przedsiębiorstwo specjalizujące się w systemach grzewczych, Viessmann, i tym samym jeden z głównych partnerów Międzynarodowej Federacji Narciarskiej, chce być obecny w mediach społecznościowych. Ich celem jest przyciągnięcie przed telewizory młodszą widownię. Rozpoczęto także kampanię promującą w mediach społecznościowych #wirlebenwinter, by przybliżyć kibicom to co dzieje się „wewnątrz” tego sportu.  Zasięg tych działań objął takie portale jak Facebook, Twittera i Instagram. – Zastanawialiśmy się, czy nasza strategia wciąż odpowiada zmieniającym się realiom na rynku. Doszliśmy do wniosku, że klasyczne metody oparte na telewizji nie pozwalają nam przyciągnąć szerszej publiczności. Nowa kampania, stworzona we współpracy z profesjonalną agencją marketingową, dodaje wartości naszej marce – opowiada menadżer sekcji sponsoringu w firmie Viessmann, Kristin Braehler. Oprócz kampanii na portalach uruchomiono także specjalną stronę www.wirlebenwinter.de, która ma promować własną markę ale może także przynieść korzyści sportom zimowym, w tym kombinacji norweskiej.

Źródło: skipol.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *