Zamknij

Jacobsen o marketingu w biegach. "To psuje sportowe wartości"

19:33, 22.08.2018 Mateusz Wasiewski
Skomentuj

Świat biegów narciarskich, szczególnie norweski, wydaje się być coraz bardziej komercyjny. Therese Johaug jest jednym z najlepszych przykładów wykorzystywania nazwiska w celach reklamowych. - Można stracić to, co jest unikalne w norweskim sporcie - komentuje sprawę Astrid Jacobsen.

Astrid Uhrenholdt Jacobsen wyraźnie wyraża zaniepokojenie rozpowszechnianiem marketingu w biegach narciarskich. - Mam na myśli psucie wartości w sporcie. W przyszłości należy jeszcze bardziej skoncentrować się na młodych ludziach, którzy uczą się, na czym opierany jest norweski sport. Najważniejszą rzeczą jest niewydobywanie praktyków, którzy dużo wygrywają i stają się sławni - powiedziała Norweżka.

Therese Johaug zdołała zarobić 17 milionów koron szwedzkich z zysków firmy, mimo jej zawieszenia. - Przez ostatnie kilka lat byłam okropnie komercyjna. Ma to pozytywne strony ... i wady - uważa Astrid Jacobsen. Jörn Ernst ma inne zdanie. - Musisz zarabiać pieniądze. Tak to jest. Chodzi o profesjonalnych ludzi, a najlepsi sportowcy wymagają 100 procent. Narciarstwo biegowe ma wielką wartość wszędzie w Norwegii - podsumowuje.

Źródło: expressen.se

(Mateusz Wasiewski)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%